Підтримка

Приєднуйтеся до команди професіоналів TCL і беріть участь в нашій партнерській програмі!
Співпраця з нами дозволяє розширити можливості вашої компанії, отримувати і застосовувати нові знання, якісно виконувати сервісні зобов'язання. 


Термін гарантії на обладнання ТМ TCL складає 36 місяців  з моменту його придбання. Термін гарантії на побутове обладнання ТМ TCL, яке експлуатується у виробничих приміщеннях та серверних, складає 12 місяців з моменту його придбання.

   Увага! Після закінчення 12 місяців з дати продажу, гарантія на виріб анулюється, якщо виріб не пройшов обов’язкове регламентне обслуговування.

            Просимо уважно вивчити основні правила гарантійних зобов’язань

Умови гарантії

Гарантійний талон повинен бути повністю і коректно заповнений.

  1. В гарантійному талоні має бути зазначено: найменування моделі; серійні номери внутрішніх та зовнішніх блоків; дата продажу; дата  встановлення; адреса установки обладнання, контактний телефон, адреса, та  відмітка  організації, яка продала та встановила даний виріб; телефон та П І Б покупця.
  2. Не підлягає гарантійному ремонту виріб з механічними пошкодженнями; пошкодженнями, які виникли внаслідок порушень вимог до монтажу; недотримання умов експлуатації, в тому числі вимог до живлення та температур зовнішнього і внутрішнього  повітря; стихійних лих (блискавка, пожежа, повінь і т.п.), а також інших умов, що не можуть контролюватися виробником; попадання в середину виробу сторонніх  предметів,  рідини; ремонту чи внесення конструктивних змін невповноваженими особами; невідповідності холодопродуктивності кондиціонера теплоприпливу в приміщенні.
  3. Гарантія на виріб анулюється, якщо виріб не пройшов чергове регламентне сервісне обслуговування. Для важких умов експлуатації термін проходження обслуговування необхідно зменшити відповідно до рекомендацій компанії-продавця. Проходження регламентного сервісного обслуговування  засвідчує відмітка компанії, що його виконує, або монтажника.
  4. Організація, що здійснила  продаж (встановила) дане обладнання, має  право визначити власний  гарантійний термін. Однак цей термін не може бути менше, ніж зазначено в цьому талоні.

Забезпечення регламентного сервісного обслуговування

Для проведення регламентного сервісного обслуговування необхідно звернутись до організації, що продала та встановила дане обладнання. Після проведення обслуговування організація повинна поставити відмітку про його проведення і визначити термін наступного сервісного обслуговування.

Забезпечення гарантійного обслуговування

У разі виникнення гарантійного випадку необхідно звертатись до організації, що продала (встановила) дане обладнання. Слідкуйте, щоб  продавець коректно заповнив Ваш гарантійний талон.

Рекламні матеріали


Брошюра_VB
СКАЧАТИ


Брошюра_ХА31
СКАЧАТИ


Брошюра_ХА71
СКАЧАТИ


Буклет_TCL_2019
СКАЧАТИ